1. Definitii
DOMAFON SRL – Societatea DOMAFON SRL, cu sediul in Sanandrei, Nr, 261, 307375 Timis inregistrata la ORC sub numarul J35/1048/2000, cod fistal RO13479100 – organizata in baza legii romane.
SITE – Domeniu domafon.ro si subdomeniile acestuia.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui email trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre DOMAFON SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al DOMAFON SRL UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de DOMAFON SRL intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care DOMAFON SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la DOMAFON SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare intre DOMAFON SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre DOMAFON SRL intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea DOMAFON SRL cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre DOMAFON SRL catre CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre DOMAFON SRL sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre DOMAFON SRL si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre DOMAFON SRL.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.domafon.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului DOMAFON SRL sau oricarui tert cu care DOMAFON SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa vanzari@domafon.ro cu precizarea ca:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de DOMAFON SRL prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea DOMAFON SRL de orice natura (electronic, telefonic, etc)
2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze DOMAFON SRL sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la DOMAFON SRL destinate acestui scop.
2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de DOMAFON SRL si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, DOMAFON SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre DOMAFON SRL, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.
3. Continut
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a DOMAFON SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de DOMAFON SRL, includerea oricarui continut in afara site-ului DOMAFON SRL, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al DOMAFON SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al DOMAFON SRL.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre DOMAFON SRL si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea DOMAFON SRL cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
3.5. In cazul in care DOMAFON SRL confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea DOMAFON SRL pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea DOMAFON SRL si/sau al angajatului sau colaboratorului DOMAFON SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact pentru Clienti si Membri
4.1. DOMAFON SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite automat DOMAFON SRL sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea DOMAFON SRL de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate DOMAFON SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si DOMAFON SRL, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea DOMAFON SRL in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
4.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre DOMAFON SRL in comunicarile sale cu Clientul.
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea DOMAFON SRL prin e-mail.
5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre DOMAFON SRL in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare” sau „Unsubscribe”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;
5.3.2. Prin contactarea DOMAFON SRL la datele de mai sus, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document si se aplica doar ulterior transmiterii intentiei de renuntare.
5.5. DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea DOMAFON SRL, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
6. Politica de confidentialitate
6.1. DOMAFON SRL poate colecta date cu caracter personal si date cu caracter special, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta (DOMAFON SRL conditioneaza de confirmare scrisa sau telefonica expedierea primei comenzi pentru un Cont nou, pentru conformitatea datelor);
• ulterior validarii comenzii, pentru transmiterea de informatii privind produsele, perioadele de livrare, anulari sau a probleme de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a facilita accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere, in format exclusiv electronic (e-mail);
• scopuri statistice.
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca DOMAFON SRL sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. De asemenea, prin crearea Contului fiecare Membru sau Client si-a dat acordul ca DOMAFON SRL sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali ai DOMAFON SRL, in vederea prelucrarii respectivelor date. Partenerii DOMAFON SRL in vederea prelucrarii datelor sunt persoane imputernicite conform Legii nr. 677/2001 si notificate la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la DOMAFON SRL, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
• a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;
• b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
• c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
• d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre DOMAFON SRL a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre DOMAFON SRL a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. DOMAFON SRL poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre DOMAFON SRL pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea DOMAFON SRL si/sau al eventualilor terti cu care DOMAFON SRL are contracte de parteneriat in acel moment.
Politica de utilizare Cookie-uri pe www.domafon.ro
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile DOMAFON SRL pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.domafon.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
DOMAFON SRL foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.
O vizita pe www.domafon.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.
Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.domafon.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:
• Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
• Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
• Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
• Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
Securitate si probleme legate de confidentialitate
Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:
• Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
• Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
• Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
• Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.
6.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor cf art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa DOMAFON SRL, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. Politica de confidentialitate DOMAFON SRL se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. DOMAFON SRL nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.7. DOMAFON SRL se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.8. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.9. DOMAFON SRL garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.10. DOMAFON SRL nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri:
Plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi pentru persoanele fizice, respectiv o comandă pentru persoanele juridice in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi pentru persoane fizice, respectiv o comandă pentru persoanele juridice, ulterior anulate de catre Client prin notificare trimisa in scris pe adresa de email vanzari@domafon.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel DOMAFON SRL. DOMAFON SRL isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 7.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
7.1.6. DOMAFON SRL poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
• esuarea / invalidarea tranzactiei online;
• furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
• activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.domafon.ro, societatii DOMAFON SRL SA si /sau partenerilor sai;
• Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi DOMAFON SRL ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
• livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
• alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
7.2. Produse si servicii
7.2.1. DOMAFON SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care DOMAFON SRL are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. DOMAFON SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. DOMAFON SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
7.2.6. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.
7.2.7. Plata in numerar la livrare prin curier (cash la livrare) este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru DOMAFON SRL de retragere a Clientului din Contract. De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar DOMAFON SRL isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau comanda este in valoare de mai mult de 1000 lei, DOMAFON SRL ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans prin transfer bancar.
7.2.8. Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) este o metoda de plata disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care are Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, DOMAFON SRL ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (prin transfer bancar). Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. DOMAFON SRL NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului www.domafon.ro, societatii DOMAFON SRL si /sau partenerilor sai.
7.2.9. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea DOMAFON SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare. DOMAFON SRL poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
7.2.10. In imaginile produselor si/sau serviciilor DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare.
7.2.11. In cazul putin probabil cand DOMAFON SRL nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat
7.2.12. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre DOMAFON SRL catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre DOMAFON SRL (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.domafon.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Domafon poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. DOMAFON SRL nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.domafon.ro.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre DOMAFON SRL atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre DOMAFON SRL, in urma receptiei tuturor produselor (cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre DOMAFON SRL (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, DOMAFON SRL are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de DOMAFON SRL (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca DOMAFON SRL nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
7.3.4. DOMAFON SRL va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.3.4.2. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea DOMAFON SRL si/sau partenerilor acestuia;
7.3.4.3. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
7.3.4.4. pentru alte motive obiective.
7.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursata de catre DOMAFON SRL in maxim 14 zile de la data la care DOMAFON SRL a luat la cunostiinta de acest fapt.
7.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de DOMAFON SRL, DOMAFON SRL va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului.
7.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe vanzari@domafon.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
• a. Clientul renunta la un produs si notifica Domafon inainte de expedierea comenzii
• b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii
• c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare
• d. Modificarea adresei de livrare
• e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza, iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.
• f. Modificarea metodei de plata
• g. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).
7.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru transfer bancar a contravalorii acestora.
7.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.3.10. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul formularului „Anulare/retur comanda” din subsolul paginii sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe vanzari@domafon.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.
7.3.11. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
7.5. Contract si finalizare
7.5.1. DOMAFON SRL va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
7.5.2. DOMAFON SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea DOMAFON SRL, devine Contract onorat.
7.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
7.5.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (asa cum poate fi accesata din „Contul meu”) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica DOMAFON SRL si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa vanzari@domafon.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii, etc.). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.
7.6. Transport
7.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.domafon.ro de la DOMAFON SRL sunt urmatoarele:
• a) taxa de livrare in valoare de 33 RON (inclusiv TVA) in cazul in materialelor de tapiterie.
• b) in cazul in care comanda contine saltele costurile totale de transport vor fi comunicate ulterior plasarii comenzii.
• c) in cazul in care comanda contine mobilier costurile totale de transport vor fi comunicate ulterior plasarii comenzii.
Toate costurile se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul plasarii comenzii in functie de criteriile specifice comenzii (volum, greutate, materiale). DOMAFON SRL estimeaza pe baza unor indicatori interni costul transportului si Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.
7.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al DOMAFON SRL, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Domafon, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 8 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, DOMAFON SRL va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. DOMAFON SRL respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la DOMAFON SRL. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea DOMAFON SRL, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; DOMAFON SRL nu inlocuieste si nu repara produsele defecte sau neconforme. Produsele neconforme redevin proprietatea DOMAFON SRL. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.
7.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie DOMAFON SRL si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Domafon sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre vanzari@domafon.ro
7.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor
7.8.1. Clientul DOMAFON SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
• 7.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
• 7.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
• 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
• 7.8.1.4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii. Astfel DOMAFON SRL extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
• 7.8.1.5. Clientul nu a solicitat personalizarea produselor. In cazul in care produsele se executa conform cu specificatiile clientlui de a folosi dimensiuni si materiale atipice ofertei generale nu se admite retur.
7.8.2. DOMAFON SRL poate oferi acoperirea tuturor costurilor de transport pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 7.8.3 pct a) iar returul se solicita si proceseaza prin formularul „Anulare/Retur comanda” de pe www.domafon.ro. In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Str. Gheorghe Lazar, Nr.26, 307221, Timisoara, Timis si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
7.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza DOMAFON SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul DOMAFON SRL SA in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca, in scris, in care isi exprima decizia de retragere din contract.
7.8.4. Clientului care a notificat DOMAFON SRL conform art 7.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre DOMAFON SRL sau unei persoane autorizate de DOMAFON SRL sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat DOMAFON SRL decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.
7.8.5. Clientul DOMAFON SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
7.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
7.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
7.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
7.8.6. In cazul retragerii din contract a Clientului, DOMAFON SRL ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 7.8.2. si 7.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.
7.8.7. Clientul DOMAFON SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
7.8.9 In cazul in care clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin metoda aleasa este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.
8. Frauda
8.1. DOMAFON SRL nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.3. DOMAFON SRL declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele DOMAFON SRL.
8.4. Clientul sau Membrul va informa DOMAFON SRL asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. DOMAFON SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
8.6. Comunicarile realizate de catre DOMAFON SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau DOMAFON SRL. DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre DOMAFON SRL catre Membru / Client.
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre DOMAFON SRL catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
8.8. Urmarirea de obtinere de credite Domafon in conditiile art. 7.9 prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale, mai mult de un cont per persoana fizica sau prin folosirea identitatii unor persoane dar de catre alta persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile DOMAFON SRL si raportarea catre autoritatile relevante.
9. Limitare de responsabilitate
9.1.DOMAFON SRL nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre DOMAFON SRL violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii DOMAFON SRL, conform detaliilor de contact la vanzari@domafon.ro astfel incat DOMAFON SRL sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. DOMAFON SRL nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al DOMAFON SRL.
9.4. DOMAFON SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. DOMAFON SRL este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al DOMAFON SRL, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. DOMAFON SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
10. Dispozitii finale
10.1. DOMAFON SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
10.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, DOMAFON SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site, continut afisat incorect sau continut lipsa din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care sunt in derulare. In cazul in care exista discrepante intre informatia primita de client si DOMAFON SRL acestea vor fi clarificate inainte de procesarea comenzii.
11. Contact si alte informatii
11.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu DOMAFON SRL, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon +4 0728 074 753 sau +4 0746 142 691, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la vanzari@domafon.ro
11.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.domafon.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC DOMAFON SRL.
Prelucrare date cu caracter personal: DOMAFON SRL. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 33626.